Mobiilikokemus ilman appia: nopeus & live
Oon etsinyt sivuja, joissa mobiilikäyttö on oikeasti avattu ilman appia: kuinka nopeasti aukeaa aula, pysyvätkö live-pelit pystyssä 4G:llä ja miten sujuu eka talletus. Testasin pari paikkaa viime viikonloppuna junassa, ja selain rupesi välillä lataamaan näkymää uudelleen, kun hyppäsin WhatsAppiin. Haluaisin pari ruutukaappausta + lyhyen aloittelijan “muistilapun”, ettei tarvitsisi kaivaa tietoa viidestä eri kohdasta. Onko teillä suosituksia?
24 Ansichten

Mä teen yleensä kaksivaiheisen setin: ensin luen tiiviin koonnin, sitten mittaan itse. Aloitan latausajasta (kylmäkäynnistys sekuntikellolla), vaihdan Wi-Fistä 4G:hen, pidän live-pöydän päällä 10–15 min ja testaan paluun taustalta. Rahoista teen pikku “kuiva-ajon”: pieni talletus, pieni nosto. Runko löytyy näppärästi täältä: https://bigboostfi.com/ . Sen jälkeen otan 3–4 kaappausta (aula, live-lobby, maksut), ja kirjoitan muistiin: aukeamisaika, mahdolliset nykäisyt, pysyikö saldo/tila. Jos painikkeet eivät “hypi” ja chat vastaa illalla parissa minuutissa, laitan plussan. Pieni vinkki: poista hetkeksi akunsäästö ja pidä selain päivitettynä, se tasoittaa pientä nykimistä yllättävän paljon.